WELCOM 2 TEH MEGA FIGHTING BOTS HELP BLOG!!!

hi evry1, my name is gamer guy and i got on dis blog to hlp other peple while plying the awesme gme, MEGA FIGHTING BOTS!!11!1 😀 heres a pic of teh handsum me! 😎

gamerguy

ok anywayz i kno wat ur thinkin, “umm i thot dis wuz da poptropica help blog, wut hppend??” well i got those silly PHB kids to let me onto dis blog so i cud cnvert all of u to da MFB fandumb. >:D dnt worry, they sed its ok. so frm now on, we r not the PHB anymoar, cos dis shal b teh MFBHB: MEGA FIGHTING BOTS HELP BLOG!11!!1 😀 cue epic MFB music!!!

[audio http://static.poptropica.com/game/sound/music/megaFightingBots-FightTheme-loop96.mp3]

i dnt care wht peple say abut me being a noob or wutevarr, becuzz MEGA FIGHTING BOTS is thee best game EVARRR!1!!! :mrgreen: and u no wat? pooptropca is 4 n00bs!! real gamerz ply MEGA FIGHTING BOTS ONLY!11!! so go to MEGAFIGHTINGBOTS.COM rite nao, cuz dats wat all da cool kids r plying!!112!3 u get to b a robot and u kill other robots, its totes fun!!11!! yeah!!! lol

plz follow dis blog n like my postss ok?? btw plz tlk 2 me in da commentsss, i bet i hav loads of fanz here cuz i was on da pooptropca creators blog b4, until dat n00b captun crawface kickd me out 😡 wutevarrr, who cares abut him anywayz, hes probs either cryin or hidin in a corner becuzz ppl always want to eat him cuz hes a tasty lil crawfishy, hehe >:D

anywayz, i alredy fixed teh about page on dis blog to reflect teh new leadrshp (me) + our new vision (MFB!! <3) teh other PHB MFBHB bloggers r alredy on board with dis, u can read all their bios here. ive ben 2 busy plyin MFB to do anythng abut all teh other pooptropca pages on here, but wutevarr~ 🙄

LOVE U GUYS LOL ❤ LETS KICK SOME BOTS!!!

gamer guy out!!

Advertisements

193 thoughts on “WELCOM 2 TEH MEGA FIGHTING BOTS HELP BLOG!!!

  1. Scary Plug says:

    yey!!!poptropica iz still better mfb have no chance lol!!!1!!!1 but anyway welcome 2 the phb!!!!1!!!!! or should i say mfbhb 😛
    @PHB: This is an April Fool’s joke, right? *sees through corner of the eyes* xD

  2. Huge Bite (Pizzaman3232) says:

    Finally, somebody agrees. I will come here every day to get tips on MFB instead of that dumb ‘Poptropica’ game. Good luck, Gamer Guy!!!!!!11!!one!1!!

  3. trustytooth says:

    (Throws chair at wall) noooooooooooo!!!!!!! Wait a minute… (Checks calender) it April fools day!!!! Maybe I shouldn’t have thrown that chair……. Anyways guys gamer guy is a fake!!!!!! We all know Poptropica is the best!!!!!! Mega fighting bots home page says coming soon!!!! Your typing is terrible and you have not a brain….. To even notice the mega fighting bots coming soon….. I better go save trusty tooth because Its April fools day and my friend says she hacking into it. That’s ok because the worst she could do is complete a island on there. Anyways gamer guy you are terrible!!!
    Happy April Fools Day!

  4. bunnycheer36 says:

    ohh, i get it!!!!!!!!!!!!! it april 1st, APRIL FOOLS DAY!!!!!!!!!!!!!! good joke gamer hyr. at least, i hope it’s a joke. it’s a joke, right? RIGHT?:(

  5. Serious Panda says:

    This is a really great joke! Haha I really hope it is a joke because if it’s still like this tomorrow I will cry in the corner eating chocolate ice cream… By the way gamer guy what’s your favorite game besides MFB? One of my favorite games is the Legend of Zelda Skyward Sword.

    • Gamer Guy says:

      JOKE?! y cant ppl take this srsly?!!1 and i dont hav a fav game “besides MFB”!! MFB is my life!!11!! evrythin els is irrelvnt!!11!

  6. pily38806 says:

    Gamer Guy,

    If this is not an April Fool’s Joke,how come the name of this website is the same?If you call me a noob i will call 911 straight away or sue you!BY THE WAY,go to megafightingbots.com and it will say coming soon.P.S You’re ruining this blog!

  7. Magic Fire says:

    looool mfb may col and al dat but pop wil alwys be de bst!!!11!!1! mfb is nothin compared to pop! hahahaha n00bs

  8. JLBblue2003 says:

    Guys, it’s April Fool’s Day! That isn’t gamer guy (can’t you tell because of the crappy avatar?) and the person who we THOUGHT was GG had good spelling, so this one would too. But if this isn’t a joke, and my only smart theory is wrong, I’m going to un subscribe to this blog. MFB sucks and Poptropica is way better, we all know that. And I’m on my schools debate team, so just try to argue with me -_-

    • Gamer Guy says:

      “crappy avatar”!??? ill hav u kno my own mother constntly tels me how handsum i am!!1 and who can b bothred 2 hav good spellin?!! its 2 much effrt, plus typin lik dis is way cooler!!1 how dare u insult me! im teh best gamer in teh world!11!!

      • JLBblue2003 says:

        … Is your mother blind? Yes I went there!!!!! And no your not. My brother is. Seriously. I can’t even describe how good he is at it 😄

  9. Clean Shark, News Reporter of 2014 says:

    No, you’re wrong, Gamer Guy. Minecraft is WAYY better than MFB will ever be lol.

  10. unknown says:

    LOL skeptic me is skeptic about this………happy april fools day, chaps.
    *meanwhile*
    muahahahaha…………..I SHALL TAKE OVER ANOTHER BLOG AND MAKE IT ALL POPTROPICA STAR WARS/TREK EPICNESS :d

    • Gamer Guy says:

      i dnt understnd wat ur sayin LULA4SCHMIDT!!
      “u dnt gg at all”?!
      well, good game!! dats wat gg means!! theyr also my initials!!

    • Gamer Guy says:

      r u ok LULA4SCHMIDT?!
      1st u say i “dnt gg at all”, wuteva dat means, and now ur buzzin & echoing!!
      perhps u shud chck ur vocal chords!!

      • Cuddly Lion says:

        Mmm hmmm. Ok, if you’re who I think you are, I am not amused. And you are NOT Kyle Fox.

    • Gamer Guy says:

      if u dnt understnd ME, how r u evr gonna survive in teh gamin world?? real gamerz dnt hv time 2 spll out evry singl word u kno!!

    • Gamer Guy says:

      lol!! u seem to thnk dis is funny!!
      megafightingbots is only 4 teh most sirius gamers, bad wolf.
      i do not thnk u r quite reddy 4 it.

      • Bad Wolf says:

        lol!! Actually it was quite amusing indeed in my opinion. xD

        lol then it’s for me because I am a serious and competitive gamer. c:< Also thanks for warning me but I'm good. ;D

  11. Clean shell - i love spoilers says:

    actually im not going to the mfbphb now, i really want themphb to come back 😦
    i miss you phb

  12. XXX says:

    Let us compare the advantages an disadvantages of Poptropica AND MFB-

    I.ADVANTAGES OF POPTROPICA-

    1.Poptropica allows safe interactivity between users, whereas MFB has no interactivity at all.
    2.MFB has no meaningful goals,(i.e.- just fight and reach the top) while on the other hand Poptropica has all and more rewards than the MFB, which prompts users to finish islands, giving it a meaningful purpose/goal.
    3.Poptropica relies more on brain than on brawn, rather than the opposite in MFB.

    II.ADVANTAGES OF MHB-

    1.MFB has more fighting, which leads to more popularity within the worldwide population.

    So I can safely conclude that the obvious answer is that the advantages of Poptropica outnumber the advantages of MHB 3-1.

    P.S.- The MFB was a ruse created by Poptropica ( See Pop. Creators Blog – Monday, January 6, 2014) as a part of Mocktropica, so all credit goes to the creators.)

    If anyone has any reason to add to this post, PLEASE REPLY.

    And if the Gamer Guy ( No offense) calls me a noob, i don’t care.

    • Gamer Guy says:

      hello hello

      I. advntges of pooptropca:
      1. none
      2. none
      3. none

      II. advntges of mfb:
      1. BEING A ROBOT!!
      2. SMASHING ROBOTS!!
      3. KILlING ROBOTS!!

      i thnk teh clear winnr here is OBVISLY MFB!!

      and ya, i mite as well say it: ur a noob.

      • Cuddly Lion says:

        MFB’s a fad. The Poptropica Dynasty will last forever. I, quite literally, will have a job because I sent a letter to Poptropica. Now after college they want me to work with them!

      • Gamer Guy says:

        MFB is mor thn just a fad; its a lifestyle!! its a supr fun game!! but its only 4 teh elite playas – NOT U OBVISLY!! pooptropca wants 2 hire u just bc u sent a letter?! dats it?! WOW do tey hav low requrmnts or smthing?!

        at least MFB isnt just 4 ANY1, u hav 2 actually have madskillz 2 play it.

      • Cuddly Lion says:

        They called my ideas and drawings “The most creative things they had ever received from a Poptropican”

      • Gamer Guy says:

        that is not teh same thng as gettin a job, but watevr.
        good4u, i guess.
        shame u couldn’t enjoy mfb for wat it is.

  13. Scary Plug says:

    lol gg mfb’s the best hahahahahahahahahahahahahaha ❤
    how long r u gona stay h3r3??? just asking mfb rulez!
    and dat crawface is such a n00b haha lol ikr?!?!

    • Sporty Peanut says:

      And please brother (his name is Abe H. Peanut), you don’t realize! This is not Glorious MFB Master Race and Dirty Poptropican Peasants land! This is Glorious MFB AND Poptropica Master Race! Today, my fellow Poptropicans, must unite both worlds as ONE!

      “SPORTY PEANUT!”
      “SPORTY PEANUT!”
      “SPORTY PEANUT!”
      “SPORTY PEANUT!”

      P.S. I know its an April Fools joke. Sorry for being teh latez.

What's popping, Poptropicans?

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s